Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Communication between the teacher and the parent, as an important factor in managing a public kindergarten.

Tytuł:
Communication between the teacher and the parent, as an important factor in managing a public kindergarten.
Komunikacja pomiędzy wychowawcą a rodzicem, jako ważny czynnik w zarządzaniu przedszkolem publicznym.
Autorzy:
Groblicki, Wojciech
Słowa kluczowe:
ACTION RESEARCH , KINDERGARTEN, COMMUNICATION, TEACHERS, PARENTS
ACTION RESEARCH, BADANIA W DZIAŁANIU, PRZEDSZKOLE, KOMUNIKACJA, WYCHOWAWCY, RODZICE
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem tej pracy magisterskiej jest identyfikacja problemu utrudniającego efektywne zarządzanie przedszkolem publicznym oraz próba znalezienia sposobów jego rozwiązania. Autor opisuje proces współpracy z jednym z największych krakowskich przedszkoli publicznych odzwierciedlając przy tym kolejne etapy podejścia action research. Autor przedstawia wykryty w placówce przedszkolnej problem, którym jest nieodpowiednia komunikacja zachodząca pomiędzy nauczycielami przedszkolnymi oraz rodzicami. Na późniejszym etapie przedstawia wyniki przeprowadzonych badań oraz rekomenduje rozwiązania, które mogą skutecznie wpłynąć na poprawę komunikacji pomiędzy nauczycielami przedszkolnymi i rodzicami, a tym samym poprawić efektywność funkcjonowania badanego przedszkola.

The aim of this master's thesis is to identify a problem that hinders effective management of a public kindergarten and to try to find ways to solve it. The author describes the process of cooperation with one of the largest public kindergartens in Cracow, reflecting the subsequent stages of the action research approach. The author presents the problem found in a preschool institution, which is inadequate communication between teachers and parents. At a later stage, author presents the results of the research and recommends solutions that can effectively improve communication between teachers and parents, and thus improve the effectiveness of the tested kindergarten.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies