Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Determinanty zachowań konsumenckich i decyzji zakupowych - analiza wybranych czynników

Tytuł:
Determinanty zachowań konsumenckich i decyzji zakupowych - analiza wybranych czynników
Determinants of consumer behavior and purchasing decisions - analysis of selected factors
Autorzy:
Gądek, Edyta
Słowa kluczowe:
konsument, zachowania, determinanty, psychologia, ekonomia, zarządzanie,nabywca, przedsiębiorstwo, marketing, reklama, zakupy, przekaz, badania
consumer, behavior, determinants, psychology, economics, management, buyer, company, marketing, advertising, shopping, message, research
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The master's thesis consists of four chapters. The first chapter focuses on the conceptconsumer and consumer behavior, which we can divide into behaviorrational and irrational. First, various theories about the topic were discussedconsumer behavior and the available behaviors that fall within their scope. In the last partdivision of consumer behavior models.The second chapter contains selected selected main impact categoriesincludes buyers. It discusses aspects related to perception such aspicture, smell, sound, touch and taste. The next factors that remainedanalyzed in the background are processed, motivation and human values,attitudes and beliefs, personality, the impact of groups and the environment, culture and producersrelated to marketing such as advertising and product and packaging and productseconomic, i.e. price and income.The third chapter focuses on advertising. It discusses aspects of distributionadvertising, the importance of emotions in the services provided and the services we can inadvertise and what is the significance of the gender of the person appearing in the advertisement andphysical attractiveness.The fourth chapter is devoted to research related to determinantscovers with consumer choices. The research was carried out in two citiesLesser Poland voivodship and their result has been closed described at the last endmy master's thesis.

Praca magisterska składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy skupia się na pojęciukonsumenta oraz zachowań konsumenckich, które możemy podzielić na zachowaniaracjonalne i irracjonalne. W rozdziale pierwszym zostały omówione różne teorie na tematzachowań konsumenckich oraz czynników jakie wchodzą w ich zakres. W ostatniej częścirozdziału przedstawiono modele zachowań konsumenta.Rozdział drugi zawiera analizę wybranych czynników mających wpływ nazachowania nabywców. Zostały omówione w nim aspekty związane z percepcją takie jakobraz, zapach, dźwięk, dotyk oraz smak. Kolejnymi czynnikami, które zostałyprzeanalizowane w rozdziale drugim są proces uczenia się, motywacja i wartości człowieka,postawy i przekonania, osobowość, oddziaływanie grup i środowiska, kultura a także czynnikizwiązane z marketingiem takie jak reklama oraz produkt i opakowanie oraz czynnikiekonomiczne czyli cena i dochody.4Rozdział trzeci skupia się na reklamie. Zostały w nim omówione aspekty skutecznościreklamy, znaczenie emocji w przekazach reklamowych a także opisano kogo możemy wreklamach zobaczyć i jakie znaczenie ma płeć osoby występującej w reklamie orazatrakcyjność fizyczna.Rozdział czwarty został poświęcony badaniom dotyczącym determinantówzwiązanych z wyborami konsumenckimi. Badania zostały przeprowadzone w dwóch miastachwojewództwa małopolskiego a ich rezultat został szczegółowo opisany w ostatnim rozdzialemojej pracy magisterskiej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies