Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stosunek kobiet do reklam bielizny damskiej na przykładzie Victoria Secret

Tytuł:
Stosunek kobiet do reklam bielizny damskiej na przykładzie Victoria Secret
Women’s attitude towards women’s lingerie advertisements on the Victoria Secret example
Autorzy:
Abukarova, Ayza
Słowa kluczowe:
woman’s lingerie – Victoria’s Secret – advertisement – woman
bielizna damska – Victoria’s Secret – reklama – kobiety
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest systematyzacja wiedzy na temat reklamy, analiza działań reklamowych, skierowanych do kobiet oraz ustalenie stosunku kobiet do reklam Victoria’s Secret. Część empiryczna zawiera wyniki badań zrealizowanych za pomocą kwestionariusza ankiety. W badaniu wzięły udział tylko respondentki, które oglądają reklamy Victoria’s Secret. Ustalono, że respondentki mają pozytywne nastawienie do reklam Victoria’s Secret, a marka ciągle buduje zaufanie wśród swoich klientów.

The aim of this work is to establish the attitude of women to women's lingerie advertisements on the example of Victoria’s Secret company in a theoretical and empirical terms. The empirical part contains questions created by questionnaire. Only respondents who watch Victoria's Secret ads took part in the survey. It was found that the respondents have a positive attitude towards Victoria's Secret ads, and the brand continues to build trust among its customers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies