Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Advertising strategies, with particular emphasis on comparative advertising, on the example of Coca-Cola and Pepsi

Tytuł:
Advertising strategies, with particular emphasis on comparative advertising, on the example of Coca-Cola and Pepsi
Strategie reklamowe, ze szczególnym uwzględnieniem reklamy porównawczej na przykładzie marek Coca-Cola i Pepsi
Autorzy:
Kawa, Martyna
Słowa kluczowe:
Coca-Cola, Pepsi, advertising, comparative advertising, advertising strategies
Coca-Cola, Pepsi, reklama, reklama porównawcza, strategie reklamowe
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main goal of this research paper is to analyze the comparative advertisements of Coca-Cola and Pepsi brands. In addition, selected advertising strategies of both companies were described, which are a tool for attracting new consumers. The first chapter deals with general theoretical concepts relating to advertising. In the next part of the work, the reader will explore the concept and features of comparative advertising. Chapter three describes a short history of the competing brands Coca-Cola and Pepsi. On the other hand, the fourth and last chapter analyzes selected comparative advertisements of the brands in question, and briefly discusses the actions selected by the author, effective in attracting consumers. The thesis ends with a summary of the conclusions resulting from the bachelor thesis.

Głównym celem niniejszej pracy naukowej jest analiza reklam porównawczych marek Coca-Cola i Pepsi. Ponadto opisane zostały wybrane strategie reklamowe obu firm, które stanowią̨ narzędzie pozyskiwania nowych konsumentów. Pierwszy rozdział traktuje o ogólnych pojęciach teoretycznych, dotyczących zagadnienia reklamy. W kolejnej części pracy czytelnik zgłębi pojęcie, a także cechy reklamy porównawczej. W rozdziale trzecim opisana została krótka historia konkurencyjnych marek Coca-Cola i Pepsi. Natomiast w czwartym, ostatnim rozdziale przeanalizowano wybrane reklamy porównawcze omawianych marek, a także omówiono krótko wybrane przez autora działania, skuteczne w pozyskiwaniu konsumentów. Pracę kończy podsumowanie wniosków, wynikających z pracy licencjackiej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies