Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ mass mediów na postrzeganie działalności i funkcjonowania polskiej policji w latach 2000-2010

Tytuł:
Wpływ mass mediów na postrzeganie działalności i funkcjonowania polskiej policji w latach 2000-2010
The influence of the mass media on the perception of the activities and functioning of the Polish police in 2000-2010
Autorzy:
Madejek, Klaudia
Słowa kluczowe:
polish police,mass media,media image,stereotypes,prejudices,manipulation
polska policja, mass media, środki masowego przekazu, wizerunek medialny, stereotypy, uprzedzenia, manipulacja
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the first chapter of the work, the main elements are to present the stages of development of the Polish police, the organizational structure of units and cooperation with other entities. The second chapter is mainly about the impact of the mass media on the creation of reality in relation to the work of the Polish police. The media manipulation, stereotypes and prejudices, the principles of cooperation between the media and the police and the methods of providing information to the mass media as well as the ethics of both police officers and journalists are also described. The third chapter presents negative factors that affect the media image of the police, the image of the police created through series scenarios and, finally, how investigative journalism influences the conduct of investigations by police units.

W pierwszym rozdziale pracy głównymi elementami jest przedstawienie etapów rozwoju polskiej policji,struktury organizacyjnej jednostek i współpracy z innymi podmiotami. Drugi rozdział to głównie opisanie wpływu mass mediów na kreowanie rzeczywistości w odniesieniu do pracy polskiej policji. Opisana jest także manipulacja medialna,stereotypy i uprzedzenia, zasady współpracy mediów z policją i sposoby udzielania informacji środkom masowego przekazu a także etyka zarówno funkcjonariuszy policji jak i dziennikarzy.W trzecim rozdziale zostały przedstawione negatywne czynniki, które wpływają na medialny wizerunek policji, wizerunek policji kreowany przez scenariusze serialowe oraz na samym końcu, jak dziennikarstwo śledcze wpływa na prowadzenie dochodzenia przez jednostki policji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies