Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Application of media analysis in marketing communications and strategic planning

Tytuł:
Application of media analysis in marketing communications and strategic planning
Zastosowanie analizy informacji medialnej w komunikacji marketingowej i strategicznym planowaniu
Autorzy:
Nowosad, Andrzej
Data publikacji:
2005
Wydawca:
Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM
Język:
polski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/24947  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies