Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Crisis management on Facebook based on the example of Green Café Nero, TVN and Reserved

Tytuł:
Crisis management on Facebook based on the example of Green Café Nero, TVN and Reserved
Zarządzanie kryzysowe na Facebook ‘u na przykładzie Green Café Nero, TVN oraz Reserved
Autorzy:
Gałuszka, Aleksander
Słowa kluczowe:
KRYZYS – SOCIAL MEDIA – WIZERUNEK MARKI- ZARZĄDZANIE KRYZYSEM
BRAND IMAGE - CRISIS - CRISIS MANAGEMENT - SOCIAL MEDIA
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy było zbadanie problemu kryzysu wizerunkowego polskich marek z perspektywy, działań marketingowych przedsiębiorstw, jak i z punktu widzenia konsumenta, który odbiera i ocenia komunikaty płynące od strony marek podczas kryzysu. Na potrzeby pracy przyjęto tezę, że kryzys wizerunkowy marki jest widoczny dla odbiorców komunikatów wysyłanych przez marki, oraz że rodzimi przedsiębiorcy w kryzysie nie są na niego przygotowani. Badanie odbyło się poprzez użycie metody ilościowej, ściślej metody sondażu diagnostycznego, techniką ankiety, realizowaną z wykorzystaniem formularza, poprzez wywiad wspomagany komputerowo. Badania przeprowadzono na grupie 310 respondentów. W celu analizy problemu posłużono się pytaniami badawczymi między innymi czy polski konsument potrafi zauważyć kryzys, czy przedsiębiorstwa w Polsce potrafią radzić sobie z kryzysem oraz pytanie o sposób postrzegania kryzysów wizerunkowych oraz zapytano o definicję marki, oraz genezę kryzysu wizerunkowego. W celu osadzenia zagadnienia w kontekście zarządzania humanistycznego wykorzystano różne źródła poruszającymi kwestię zarządzania kryzysem oraz zarzadzania kryzysem wizerunkowym.Aspekt rozpoznawalności kryzysu marki nie był do tej pory badany pod kątem nauk humanistycznych o zarządzaniu, co stanowi o nowatorskim charakterze pracy. Uważam, że wybór tematu jest nowatorski, ponieważ opisuje strategię wielkich marek na rynku polskim w obliczu kryzysu wizerunkowego, oraz odpowiada na bardzo ważne pytania dotyczące marki i postrzegania marki przez konsumenta.

The aim of the study was to examine the problem of the image crisis of Polish brands from the perspective of the marketing activities of enterprises, as well as from the point of view of the consumer who receives and evaluates the messages coming from brands during the crisis.For the purposes of the study, the thesis was adopted that the brand image crisis is visible to recipients of messages sent by brands, and that domestic entrepreneurs in crisis are not prepared for it.The study was conducted through the use of a quantitative method, more precisely the method of a diagnostic survey, using a questionnaire technique, through a computer-assisted interview. The research was carried out on a group of 310 respondents.In order to analyze the problem, research questions were used, including whether the Polish consumer can notice the crisis, whether enterprises in Poland are able to cope with the crisis, and the question about the way of perceiving image crises, and asked about the brand definition and the genesis of the image crisis. In order to place the issue in the context of humanistic management, various sources dealing with the issue of crisis management and image crisis management were used.The aspect of brand crisis recognition has not been studied so far in terms of the humanities of management, which makes the work innovative.I believe that the choice of topic is innovative because it describes the strategy of big brands on the Polish market in the face of the image crisis, and answers very important questions about the brand and the consumer's perception of the brand.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies