Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie wizerunkiem marki na przykładzie Wydawnictwa Literackiego

Tytuł:
Zarządzanie wizerunkiem marki na przykładzie Wydawnictwa Literackiego
Brand image management on an example of the Wydawnictwo Literackie
Autorzy:
Krótkopad, Dominika
Słowa kluczowe:
marka, tożsamość marki, wizerunek marki, Public Relations
brand, brand identity, brand image, Public Relations
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The master's thesis is devoted to brand image management on an example of the Wydawnictwo Literackie. The mainpurpose is to show the impact of brandidentity on the perceived image in the minds of recipients. The theoretical chapters presented the most import ant issues regarding the proper definition of the brand, its image and identity, as well as the outline of the discussed institution. In the empirical part, based on own research, carried out both inside and outside the company, aspects of the Wydawnictwa Literackiego activities within the created image and theirperception by consumer were shown. By analyzing the collected material, the correlation between the brand's image strategy and itsactual image shown in interviews by recipients was shown.

Praca magisterska poświęcona jest zarządzaniu wizerunkiem marki na przykładzie Wydawnictwa Literackiego. Głównym celem jest ukazanie wpływu tożsamości marki na postrzegany wizerunek w świadomości odbiorców. W rozdziałach teoretycznych ukazane zostały najważniejsze kwestie dotyczące prawidłowego definiowania marki, jej wizerunku oraz tożsamości, a także zarysu omawianej instytucji. W części empirycznej w oparciu o badania własne przeprowadzone zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy, zostały ukazane aspekty działań Wydawnictwa Literackiego w obrębie tworzonego wizerunku oraz ich postrzeganie przez konsumentów. Dzięki analizie zebranego materiału została ukazana korelacja pomiędzy strategią marki dotyczącą wizerunku, a faktycznym jej obrazem ukazanym przez odbiorców w wywiadach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies