Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Customer satisfaction as a component of product management

Tytuł:
Customer satisfaction as a component of product management
Zadowolenie klienta jako element zarządzania produktem
Autorzy:
Malczyk, Paulina
Słowa kluczowe:
produkt edukacyjny, zarządzanie produktem, zarządzanie kulturą i mediami
educational product, product management, culture and media management
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Aim of the thesis is an attempted assessment of quality contentment with culture and media management studies, offered by Jagiellonian University in Krakow, as an educational product. The research has been carried out among under- and postgraduate students and alumni of the degree course in question. The primary research question was how respondents assess the process of academic education and quality of educational product. Various survey methods have been used such as unstructured interviews, text analysis (e.g. course description, information on the faculty’s website) and quantity methods such as anonymous surveys as well. Although the thesis fits into the interpretative paradigm it benefits from pragmatism as well. In this case the analysis of educational products fits into the field of management within humanities, and at the same time contributes to it. There are several factors that affect students’ contentment with their studies of choice, such as projection of academic education, creating imaginary product and then the real academic experience. The issue of educational product management increases in importance in academic discussion due to social changes, technological advance and, what is most important, changing views on education, accessibility of information via Internet and increasingly popular conscious choice to forgo academic studies on behalf of gaining practical skills in different work environments.

Celem pracy jest próba przedstawienia zadowolenia z jakości produktu edukacyjnego, jakim są studia zarządzania kulturą i mediami prowadzone przez Uniwersytet Jagielloński w Krakowie. Badania zostały przeprowadzone wśród studentów i absolwentów tego kierunku w obrębie kształcenia na studiach pierwszego stopnia oraz studiach uzupełniających magisterskich. Podstawowym pytaniem badawczym jest to, w jaki sposób respondenci oceniają proces kształcenia akademickiego i wartość produktu edukacyjnego. W badaniach zostały wykorzystane techniki zarówno jakościowe, obejmujące wywiady niestrukturalizowane, analizę tekstów takich jak opis studiów, teksty zamieszczone na stronie internetowej kierunku, jak i metody ilościowe w postaci ankiety anonimowej. Praca umiejscawia się w paradygmacie interpretatywnym, czerpiąc jednocześnie z bogactwa pragmatyzmu. Problematyka związana z produktem edukacyjnym w tym konkretnym przypadku wpisuje się w dyscyplinę nauk o zarządzaniu w dziedzinie nauk humanistycznych w sposób automatyczny − sama ją tworzy. Kreowanie wizerunku studiów, tworzenie produktu wyobrażonego, a następnie mierzenie się z rzeczywistością uczelnianego życia są tym, co wpływa na ostatecznie zadowolenie z kształtu studiów przez studentów i absolwentów. Temat zarządzania produktem edukacyjnym współcześnie zyskuje na znaczeniu wraz z przeobrażeniami społecznymi, postępem technologicznymi oraz − co najważniejsze − zmianą w myśleniu o edukacji, dostępnością wiedzy w Internecie i świadomym wyborem związanym z rezygnacją ze studiów na rzecz zdobywania praktycznych umiejętności w kolejnych miejscach pracy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies