Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Group dynamics and group structure in the language classroom

Tytuł:
Group dynamics and group structure in the language classroom
Dynamika i struktura grupy w klasie językowej
Autorzy:
Kowal, Iwona
Data publikacji:
2012
Język:
polski
ISBN, ISSN:
14292173
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/legalcode.pl
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa
Linki:
https://pressto.amu.edu.pl/index.php/n/article/view/23977  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
The present paper describes various psycho-social phenomena that occur in groups, in particular in the language classroom. Each group passes through five developmental stages called forming, storming, norming, performing and adjourning. During these phases learners behavior and attitudes change, which often leads to conflicts between the teacher and the students. The structure of the group develops in parallel with its dynamics. Students adopt several roles in the group, such as, for example, leader, expert or outsider.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies