Tytuł pozycji:
Zarządzanie organizacją niszową na przykladzie Rimini Protokoll
Głównym celem niniejszej pracy jest zbadanie oraz opis strategii zarządzania marką na przykładzie kolektywu Rimini Protokoll. Praca skupia się na rozważeniu specyfiki pojęcia marki w kontekście sektora kulturalnego, a zwłaszcza branży teatralnej. Badanie przeprowadzono w oparciu o metodę sondażu diagnostycznego, który przyjął tu formę kwestionariusza internetowego. Na podstawie przeprowadzonych badań autorka wskazała we wnioskach obszary zależności pomiędzy pozycjonowaniem Rimini Protokoll jako marki a sposobem zarządzania owej instytucji.
The main aim of this work is to check and describe the brand management strategy on the example of the Rimini Protokoll collective. The work focuses on considering the specificity of the concept of brand in relation to the cultural sector, especially the theatre industry. The survey was conducted using a diagnostic method, which took the form of an online questionnaire. Based on the research, the author identified areas of dependence between the positioning of the Rimini Protokoll as a brand and its management strategy.