Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Influence of formative assessment classroom techniques (FACTs) on student’s outcomes in chemistry at secondary school

Tytuł:
Influence of formative assessment classroom techniques (FACTs) on student’s outcomes in chemistry at secondary school
Autorzy:
Ganajová, Mária
Sotáková, Ivana
Bernard, Paweł
Babinčáková, Mária
Data publikacji:
2020
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
16483898
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowa
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/legalcode.pl
Linki:
http://oaji.net/articles/2020/987-1581269504.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies