Tytuł pozycji:
The Internet representation of the eating places offer in the social media era
- Tytuł:
-
The Internet representation of the eating places offer in the social media era
Reprezentacja internetowa oferty lokali gastronomicznych w dobie mediów społecznościowych
- Autorzy:
-
Filipek, Aleksandra
- Słowa kluczowe:
-
media społecznościowe, historia mediów społecznościowych, lokal gastronomiczny, internauci, strona internetowa, era mediów społecznościowych
social media, social media history, eating place, internet users, website, social media era
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Presented thesis was created under the Electronic Information Processing at the Faculty of Management and Social Communication at the Jagiellonian University. The aim of the project is to study internet users' habits and analysis of information functions performed by the traditional websites and the social media. The reference to the research is the Internet representation of the eating places offer.
Niniejsza praca została napisana w ramach kierunku Elektroniczne Przetwarzanie Informacji na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Celem pracy jest zbadanie przyzwyczajeń użytkowników Internetu oraz analiza funkcji informacyjnych pełnionych przez tradycyjne serwisy interakcyjne i media społecznościowe. Odniesieniem do badań jest internetowe przedstawienie oferty lokali gastronomicznych.