Tytuł pozycji:
Bankowe aplikacje mobilne jako innowacje w zarządzaniu finansami osobistymi w Polsce
Celem pracy jest przeprowadzenie oceny rozwoju bankowych aplikacji mobilnych jako innowacji w sektorze bankowym i ich wpływu na zachowania konsumentów, jak również strategie banków w Polsce. Dynamiczne zmiany zachodzące w życiu społecznym, ekonomicznym i gospodarczym wymuszają na bankach wdrożenie strategii innowacji, determinującej dalszy rozwój tego sektora. W niniejszej pracy przedstawiono także kluczowe uwarunkowania oraz możliwe perspektywy i bariery rozwoju bankowości mobilnej. Mając na uwadze tematykę pracy oraz jej charakter analizie zostały poddane dane największych banków w Polsce w formie raportów, a także instytucji finansowych takich jak KNF.
The aim of the study is to evaluate the development of banking applications and mobile banking as an innovation in the banking sector and its impact on changes in consumer behavior and the strategy of banks in Poland. Dynamic changes in social, economic and economic life force banks to change quickly, some of which can be considered a permanent trend that will determine the further development of this sector. This paper also presents the key determinants as well as possible prospects and barriers to the development of mobile banking. Bearing in mind the subject of the work and its nature, the data of the largest banks in Poland was analyzed in the form of reports, as well as financial institutions such as the KNF.