Tytuł pozycji:
THE MYSTERY OF LIFE LIES IN THE SEARCH OF BEAUTY ”- OSCAR WILDE. OBTAINING INFORMATION FROM SELECTED PRINTED AND INTERNET SOURCES ON HEALTH AND BEAUTY
- Tytuł:
-
THE MYSTERY OF LIFE LIES IN THE SEARCH OF BEAUTY ”- OSCAR WILDE. OBTAINING INFORMATION FROM SELECTED PRINTED AND INTERNET SOURCES ON HEALTH AND BEAUTY
„Tajemnica życia leży w poszukiwaniu piękna”. Pozyskiwanie informacji z wybranych źródeł internetowych na temat zdrowia i urody
- Autorzy:
-
Żurowska, Sylwia
- Słowa kluczowe:
-
INFORMACJA, POZYSKIWANIE INFORMACJI, INTERENT, MATERIAŁY DRUKOWANE, ZDROWIE, URODA
INFORMATION, INFORMATION LEARNING, INTERENT, PRINTED MATERIALS, HEALTH, BEAUTY
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy jest prezentacja, w jaki sposób oraz z jakich źródeł drukowanych oraz interentowych jest pozyskiwana informacja na temat zdrowia i urody. Dbałość o wizerunek zewnętrzny oraz zdrowie jest popularnym i oczywistym zjawiskiem społecznym. Taka tendencja zachowań społecznych jest popularna przez sieci Internetowe. Portale, specjalistyczne bazy medyczno-zdrowotne, media społecznościowe są regularnie wykorzystywane do pozyskiwania informacji oraz weryfikowania informacji na temat zdrowia i urody. Aczkolwiek, w sieci internetu można napotkać się na informacje, które nie do końca będą prawdziwe i zawierały prawdę na temat zdrowia oraz urody. W pracy zostało scharakteryzowane podejście społeczeństwa do wyborów odnośnie pozyskiwania informacji na temat zdrowia i urody z internentu oraz źródeł drukowanych. W pracy przeprowadzone zostało badanie sondażowe oceniające to zjawisko.
The aim of the work page is to present how and from what printed and online sources information about health and beauty is obtained. Taking care of the external image and health is a popular and obvious social phenomenon. This trend of social behavior is popular on the Internet. Portals, specialized medical and health databases and social media are optimized for obtaining information and verifying information about health and beauty. However, on the Internet you will find information that will not come to light and contain the truth about health and beauty. The article describes the approach to the issue of elections, health and beauty positives from the Internet and printed sources. The work will be supported by a questionnaire assessing this phenomenon.