Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE MYSTERY OF LIFE LIES IN THE SEARCH OF BEAUTY ”- OSCAR WILDE. OBTAINING INFORMATION FROM SELECTED PRINTED AND INTERNET SOURCES ON HEALTH AND BEAUTY

Tytuł:
THE MYSTERY OF LIFE LIES IN THE SEARCH OF BEAUTY ”- OSCAR WILDE. OBTAINING INFORMATION FROM SELECTED PRINTED AND INTERNET SOURCES ON HEALTH AND BEAUTY
„Tajemnica życia leży w poszukiwaniu piękna”. Pozyskiwanie informacji z wybranych źródeł internetowych na temat zdrowia i urody
Autorzy:
Żurowska, Sylwia
Słowa kluczowe:
INFORMACJA, POZYSKIWANIE INFORMACJI, INTERENT, MATERIAŁY DRUKOWANE, ZDROWIE, URODA
INFORMATION, INFORMATION LEARNING, INTERENT, PRINTED MATERIALS, HEALTH, BEAUTY
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy jest prezentacja, w jaki sposób oraz z jakich źródeł drukowanych oraz interentowych jest pozyskiwana informacja na temat zdrowia i urody. Dbałość o wizerunek zewnętrzny oraz zdrowie jest popularnym i oczywistym zjawiskiem społecznym. Taka tendencja zachowań społecznych jest popularna przez sieci Internetowe. Portale, specjalistyczne bazy medyczno-zdrowotne, media społecznościowe są regularnie wykorzystywane do pozyskiwania informacji oraz weryfikowania informacji na temat zdrowia i urody. Aczkolwiek, w sieci internetu można napotkać się na informacje, które nie do końca będą prawdziwe i zawierały prawdę na temat zdrowia oraz urody. W pracy zostało scharakteryzowane podejście społeczeństwa do wyborów odnośnie pozyskiwania informacji na temat zdrowia i urody z internentu oraz źródeł drukowanych. W pracy przeprowadzone zostało badanie sondażowe oceniające to zjawisko.

The aim of the work page is to present how and from what printed and online sources information about health and beauty is obtained. Taking care of the external image and health is a popular and obvious social phenomenon. This trend of social behavior is popular on the Internet. Portals, specialized medical and health databases and social media are optimized for obtaining information and verifying information about health and beauty. However, on the Internet you will find information that will not come to light and contain the truth about health and beauty. The article describes the approach to the issue of elections, health and beauty positives from the Internet and printed sources. The work will be supported by a questionnaire assessing this phenomenon.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies