Tytuł pozycji:
Społeczna odpowiedzialność biznesu w branży fast fashion w Polsce na przykładzie firmy LPP S.A.
- Tytuł:
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu w branży fast fashion w Polsce na przykładzie firmy LPP S.A.
Corporate social responsibility in fast fashion on the example in Poland by the example of LPP S.A.
- Autorzy:
-
Mucha, Paula
- Słowa kluczowe:
-
ETYKA, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, POTRZEBY SPOŁECZEŃSTWA, ŚWIADOMOŚĆ SPOŁECZNA, WIZERUNEK FIRMY, NARZĘDZIA CSR
ETHICS, RESPONSIBILITY, SOCIAL NEEDS, SOCIAL AWARENESS, COMPANY IMAGE, CSR TOOLS
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Main purpose of the research was the attempt to evaluate the level of consumer awareness with regards to corporate social responsibility in textile industry in Poland. Research was conducted in the form of anonymous survey. Authorial form contained 20 questions which respondents were obliged to respond to. Conducted survey was aimed at assessing the knowledge level related to responsible business, knowledge of exemplary companies using CSR activities, perception of information referring to CSR operations and their influence on organizations’ image. Survey was completed by 123 respondents in different age, from various background and with diversified education level and professional status. Completion of presented work and effective analysis of survey results were possible due to scientific articles and references from social policy, ethics, management and marketing areas.
Celem badań była próba określenia poziomu świadomości konsumentów na temat społecznej odpowiedzialności biznesu w branży odzieżowej w Polsce. Badanie zostało przeprowadzone w formie anonimowych ankiet. Autorski formularz zawierał 20 pytań, na które respondenci byli zobligowani odpowiedzieć. Przeprowadzony sondaż miał na celu ocenę poziomu wiedzy na temat biznesu odpowiedzialnego, znajomości przykładowych firm stosujących działania CSR, ocenę postrzegania komunikatów na temat działań CSR firm i ich wpływu na wizerunek tych organizacji. W badaniu uczestniczyły 123 osoby w różnym wieku, z różnych środowisk, oraz o różnym poziomie wykształcenia i statusie zawodowym. Napisanie niniejszej pracy oraz skuteczne przeanalizowanie wyników było możliwe dzięki artykułom naukowym, oraz pozycjom bibliograficznym z dziedziny polityki społecznej, etyki, zarządzania, oraz marketingu.