Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie klientem sieciowym w rynku aptecznym

Tytuł:
Zarządzanie klientem sieciowym w rynku aptecznym
Customer management in the pharmacy market
Autorzy:
Leśniak, Marcin
Słowa kluczowe:
marketing relacji – strategia sprzedażowa - zarządzanie relacjami
relationship management - relationship marketing - sales strategies
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The whole consists of three parts, the first chapter presents aspects related to customer relationship management, the second chapter presents the characteristics of the pharmacy market and sales strategies in the pharmacy market, while the third chapter shows the characteristics of the business of Reckitt Benckiser and the customer relationship built on the example of the company.

Celem niniejszej pracy jest przeprowadzenie analizy zarządzania klientem sieciowym w rynku aptecznym.Całość składa się z trzech części, rozdział pierwszy przedstawia aspekty związane z zarządzaniem relacjami z klientem, rozdział drugi prezentuje charakterystykę rynku aptecznego oraz strategie sprzedażowe w rynku aptecznym, natomiast rozdział trzeci ukazuje charakterystykę działalności przedsiębiorstwa Reckitt Benckiser i budowanych relacji z klientem na przykładzie firmy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies