Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

,,Internet shopping process evaluation and it’s structure in case of students

Tytuł:
,,Internet shopping process evaluation and it’s structure in case of students
,,Struktura i przebieg procesu podejmowania decyzji w przypadku zakupów internetowych dokonywanych przez studentów
Autorzy:
Sołtysik, Tomasz
Słowa kluczowe:
determinanty zachowań – Internet – proces – studenci – zakupy
factors of behavior – Internet – process – purchase – students
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zakupy internetowe stają się co raz bardziej popularną formą nabywania dóbr i usług. Celem pracy było zbadanie struktury i przebiegu procesu podejmowania decyzji studentów w przypadku zakupów Internetowych, jak również znalezienie głównych determinant mających największy wpływ na samo podjęcie decyzji. Podejście procesowe pozwoliło przedstawić znaczenie jakości samych procesów na największym rynku dóbr i usług – w Internecie, natomiast czynniki opisywane przez literaturę, uzupełnione badaniami empirycznymi, przyczyniły się do stworzenia schematu decyzyjnego studentów. Zaprezentowane zostały podobieństwa i różnice w zachowaniu kobiet i mężczyzn, a wnioski przyczynić mogą się do podniesienia efektywności sprzedaży w sklepach działających głównie w sieci. Z grona ankietowanych 94,5% dokonuje zakupów w Internecie, wskazując za najważniejsze czynniki w całym procesie kolejno: cenę produktu, miejsce odbioru i czas dostarczenia.

Online shopping is becoming more and more popular. The purpose of the Master’s Thesis was to examine the structure of students’ decision-making process in the case of on-line shopping and to identify the main determinants which are the most influential on the whole process. The process-oriented approach allowed emphasizing the importance of the quality of processes on the biggest market of goods and services - the Internet. The factors, described in the literature and supported by the results of empirical research made it possible to create students’ decision-making scheme. Differences and similarities in women's and men' behaviours are presented, which could potentially result in an increased effectiveness of Internet-based shops. 94,5% of respondents admit to do the online shopping. Interviewees pointed out three the most important factors impacting on whole process: purchase price, order receiving place and delivery time.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies