Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Tools of influence psychology in Public Relations activities in news media

Tytuł:
Tools of influence psychology in Public Relations activities in news media
Narzędzia psychologii wpływu w działaniach Public Relations
Autorzy:
Oflakowski, Krzysztof
Słowa kluczowe:
Communication Media Psychology Public Relations Influence
Komunikacja Media Psychologia Public Relations Wpływ
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem opracowania jest przybliżenie obszaru zainteresowań Public Relations, zasad jego funkcjonowania w rzeczywistości mediów informacyjnych oraz wskazanie skutecznych narzędzi psychologii wpływu najczęściej używanych przez specjalistów Public Relations. Ich znajomość i właściwie wykorzystanie nie tylko ułatwia osiągnięcie strategicznych celów organizacji na płaszczyźnie wizerunkowej, ale jest także podstawowym warunkiem ich realizacji. Analizie poddane zostały w związku z tym publikacje własne autora niniejszego opracowania, w których dokonano przeglądu zastosowanych narzędzi perswazyjnych oraz oceniono ich skuteczności za pomocą badania rezonansu medialnego. Dowiedziono przy tym, że odpowiednie planowanie i świadome ich wykorzystanie wpływa na skuteczność komunikacji pomiędzy organizacją, mediami oraz otoczeniem.

The purpose of this study is to present the area of Public Relations interests, principles of its functioning in the news media reality and to indicate effective tools of influence psychology most frequently used by Public Relations specialists. Knowing them and using them properly not only makes organization’s image strategic goals easier achieve but is also the basic condition for their implementation. Therefore, author's own publications were analyzed, in which the applied persuasive tools were reviewed and their effectiveness was evaluated using the media resonance measurement. It has been proven that appropriate planning and conscious use of them affects the effectiveness of communication between organization, the media and the environment.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies