Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Organizational climate, procrastination and coping strategies for stress at accountants working in the corporation.

Tytuł:
Organizational climate, procrastination and coping strategies for stress at accountants working in the corporation.
Klimat organizacyjny, prokrastynacja a strategie radzenia sobie ze stresem u księgowych pracujących w korporacji.
Autorzy:
Madej, Magdalena
Słowa kluczowe:
klimat organizacyjny, prokrastynacja, strategie radzenia sobie ze stresem
organisational climate, procrastination, strategies for coping with stress
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Work is an important area in the life of a person, which has a wide impact on the functioning of an individual. An inseparable part of the working environment is the organisational climate, which is identified with the atmosphere in the organisation. It is subjectively felt and assessed by employees. Perception of the organisational climate can be related with many factors and phenomena, because the way workers perceive their workplace with the rules and conditions there, may lead to certain patterns of behaviour or inhibit them. Such behaviour can be strategies used in stressful situations and procrastination, in other words postponing tasks. The present thesis aims to examine the relationship between the organisational climate, procrastination and strategies for coping with stress.

Praca zawodowa jest istotnym obszarem w życiu człowieka, wywierającym szeroki wpływ na funkcjonowanie jednostki. Nieodłącznym elementem środowiska pracy jest klimat organizacyjny, utożsamiany z atmosferą panującą w danej organizacji. Jest on subiektywnie odczuwany i oceniany przez pracowników. Percepcja klimatu organizacyjnego może wiązać się z wieloma czynnikami i zjawiskami, ponieważ sposób w jaki pracownicy odbierają swoje miejsce pracy oraz panujace tam zasady i warunki może prowadzić do występowania pewnych wzorów zachowań lub je hamować. Takimi zachowaniami mogą być strategie stosowane w sytuacjach stresowych oraz prokrastynacja czyli odkładanie zadań na później. Niniejsza praca ma na celu zbadanie zależności między klimatem organizacyjnym, prokrastynacją, a strategiami radzenia sobie ze stresem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies