Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The impact of cultural differences on the marketing activities of companies on the international market

Tytuł:
The impact of cultural differences on the marketing activities of companies on the international market
Wpływ różnic kulturowych na działalność marketingową przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym
Autorzy:
Walczak, Małgorzata
Słowa kluczowe:
internacjonalizacja – marketing międzynarodowy – otoczenie kulturowe – przedsiębiorstwo –różnice kulturowe
internationalisation – international marketing – cultural environment – company – culturaldifferences
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W dobie globalizacji różnice kulturowe wydają się być głównym problemem, przed którym stoją przedsiębiorstwa będące na drodze internacjonalizacji. Hipotezą postawioną w niniejszej pracy stanowiło założenie, iż wpływ różnic kulturowych ma determinujący wpływ na zachowania i wybór strategii przedsiębiorstwa w marketingu międzynarodowym. Celem niniejszej pracy jest określenie na ile oraz w jaki sposób różnice kulturowe mają wpływ na działalność marketingową przedsiębiorstw w dobie globalizacji i powszechnej internacjonalizacji. W pracy zastosowano metodę badawczą polegającą na analizie studium przypadków, z której wynika, że podstawą udanego marketingu międzynarodowego jest zapoznanie się i uwzględnianie różnic kulturowych.

I an age of globalisation, cultural differences seem to be the main problem facing businesses on the road to internationalisation. The hypothesis put forward in this work was the assumption that the influence of cultural differences has a determining influence on behaviour and choice of company strategy in international marketing. The aim of this work is to determine to what extent and how cultural differences affect the marketing activities of companies in the era of globalization and universal internationalization. The research method used in this paperis case study analysis, which shows that the basis for successful international marketing is to get to know and take into account cultural differences.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies