Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The use of the Internet in marketing communication of companies in the opinion of managers

Tytuł:
The use of the Internet in marketing communication of companies in the opinion of managers
Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa w opinii menedżerów
Autorzy:
Lipińska, Aneta
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
online advertisement
marketing communication
Internet
the Internet
reklama online
komunikacja marketingowa
e-PR
Język:
polski
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/25839  Link otwiera się w nowym oknie
http://socialcommunication.edu.pl/wp-content/uploads/2016/02/122-KOMUNIKACJA-SPO%C5%81ECZNA-nr-4-2012.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies