Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Instagram as the communication space for filmmakers and young viewers : a comparative analysis of profiles of the most popular paid VOD services in Poland

Tytuł:
Instagram as the communication space for filmmakers and young viewers : a comparative analysis of profiles of the most popular paid VOD services in Poland
Instagram jako przestrzeń komunikacyjna dla twórców filmowych i młodych widzów : analiza porównawcza profili najpopularniejszych płatnych serwisów VOD w Polsce
Autorzy:
Gloc, Roksana
Data publikacji:
2020
Słowa kluczowe:
digital natives
new media users
Instagram
serwisy VOD
użytkownicy nowych mediów
media społecznościowe
social media
cyfrowi tubylcy
VOD platforms
Język:
polski
ISBN, ISSN:
20837275
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowa
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode.pl
Linki:
https://czasopisma.up.krakow.pl/index.php/sdc/article/view/7589  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
Thanks to social media, paid VOD services go beyond their borders and reach a wider audience, increasing their impact scope. Instagram is a tool which allows the owners of VOD services to maintain interaction with young viewers, who are the main users of this medium. The paper presents the results of a comparative analysis conducted with the use of netnography and media content analysis, posts published in 2019 on profiles connected with the most popular paid VOD services in Poland: Netflix, HBO, Ipla and Player.

Płatne serwisy VOD dzięki mediom społecznościowym wykraczają z przekazem poza ramy tychże serwisów i trafiają do szerszego grona odbiorców, zwiększając zasięg swojego oddziaływania. Portal społecznościowy Instagram jest narzędziem, które pozwala właścicielom serwisów VOD na utrzymanie stałych interakcji między innymi z młodymi widzami, którzy są głównymi użytkownikami tego medium. Artykuł przedstawia wyniki analizy porównawczej, dokonanej z wykorzystaniem metod badawczych takich jak netnografia oraz analiza zawartości mediów, postów opublikowanych w październiku 2019 roku na profilach powiązanych z najpopularniejszymi płatnymi serwisami VOD w Polsce: Netflix, HBO, Ipla i Player.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies