Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Masculinity as focused by a lens : the neo-television’s "Constructing" of new identitiesin MTV’s Show Ex on the beach Poland

Tytuł:
Masculinity as focused by a lens : the neo-television’s "Constructing" of new identitiesin MTV’s Show Ex on the beach Poland
Męskości w soczewce : neotelewizyjne konstruowanie tożsamości w programie MTV Ex na plaży Polska
Autorzy:
Barłowski, Dezydery
Data publikacji:
2020
Słowa kluczowe:
reality show
masculinity
neo-television
Język:
polski
ISBN, ISSN:
20840772
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowa
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode.pl
Linki:
https://www.journals.us.edu.pl/index.php/SSP/article/view/9577  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
The article presents an analysis of an MTV’s show Ex on the Beach Poland, which focuses on male characters who exhibit masculinity "patterns" pro-moted ("constructed") by the reality show in question. First off, the show’s "format" is presented, including its specificity in the context of reality show genre deve-lopment in relation to the theory of paleo- and neo-television. The article’s subse-quent sections analyse the characters appearing in the second series of Ex on the Beach Poland. In the end, the conclusions are presented that pertain most of all to entirety of commercial side of promoting particular "patterns" of masculinity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies