Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The significance of social context for students learning process : the areas of exploration

Tytuł:
The significance of social context for students learning process : the areas of exploration
Znaczenie kontekstu społecznego w procesie uczenia się uczniów : obszary poszukiwań
Autorzy:
Trzópek-Paszkiewicz, Joanna
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Instytut Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego
Słowa kluczowe:
educational leadership
osie społeczne
przywództwo edukacyjne
social axes
kontekst społeczny
social context
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa
Linki:
https://isp.uj.edu.pl/documents/2103800/139368467/Doskonalenie+proces%C3%B3w+edukacyjnych-obszary+i+narz%C4%99dzia/4f1797d5-c52f-4188-abc2-ea92afc9a27e  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedmiotem niniejszego artykułu jest poszukiwanie zmiennych środowiskowych, mających istotny wpływ na uczenie się uczniów. Autorka prezentuje fragmenty swoich badań, gdzie przedstawia opinię uczniów na temat istotności wyodrębnionych osi społecznych w szkole oraz identyfikuje obiecujące zależności pomiędzy zmiennymi, otwierające możliwości dalszej eksploracji jakościowej. Analiza wykazała, że uczniowie lubiący szkołę chętnie angażują się w życie klasy i szkoły oraz są aktywni w swoim środowisku. Zależności te zostały zweryfikowane jako istotne statystycznie.

The main goal of this chapter is to explore and identify social variables that impact a students’s learning. The Author presents a piece of own research about student’s opinions of significance defined social axes and identifies promising correlations between variables that could be qualitatively explored. The data analysis indicates that students that like school are willing to be involved in the classroom and school and they are active in their social context as well. These correlations find out as statistical significant.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies