Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Advertising German courses at the Goethe Institute

Tytuł:
Advertising German courses at the Goethe Institute
Kurz und kreativ : Werbung für Deutschkurse am Goethe-Institut
Autorzy:
Janicka, Joanna
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Peter Lang
Słowa kluczowe:
poster
Goethe-Institut
advertisement
word play
Język:
niemiecki
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of an advertisement is to draw the attention of its audience to a brand or product and get them to take advantage of the proposed offer. This article shows, using the example of two advertising campaigns by the Goethe Institute in Krakow and Warsaw, what strategies are employed to interest Polish-speaking audiences and get them to enrol for a German course at the Goethe Institute.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies