Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Influence of advertising on fundraising in third sector organizations

Tytuł:
Influence of advertising on fundraising in third sector organizations
Wpływ reklamy na pozyskiwanie środków w organizacjach trzeciego sektora
Autorzy:
Rdest, Dominika
Słowa kluczowe:
management, advertising, marketing, organizations, foundations, third sector.
zarządzanie, reklama, marketing, organizacje, fundacje, trzeci sektor.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Głównym celem pracy było przedstawienie oraz przeanalizowanie najefektywniejszych zestawów działań reklamowych w ramach funkcjonowania organizacji trzeciego sektora.Praca składa się z sześciu części. W pierwszej z nich omówione zostały pojęcie - zarządzania oraz podstawowe zagadnienia dotyczące zarządzania. Druga część stanowi charakterystykę zarządzania reklamą. Trzecia część przedstawia marketing w organizacji. Czwarta część zawiera informacje o organizacjach pozarządowych, ich definicję, a także dane dotyczące organizacji w Polsce. Omówiona zostaje także aktywność społeczna Polaków. W części piątej zawarta jest charakterystyka perspektywy badawczej. Przedstawione w niej zostają cel pracy oraz podstawowe problemy badawcze. Opisane zostają założenia metodologiczne pracy i scharakteryzowane źródła wykorzystane w opracowaniu. Ostatnia, szósta część pracy poświęcona jest wyjaśnieniu, w jaki sposób wybrane organizacje pozyskują pieniądze. Poddane analizie są dwie fundacje: Centrum Kopernika oraz Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

The main aim of this paper was to present and analyze the most effective sets of advertising activities within the framework of the functioning of third sector organizations. The paper consists of six sections. The first one discusses the concept of management and basic management issues. The second part is the characteristics of advertising management. The third part presents marketing within the organization. The fourth part contains information about non-govern- mental organizations, their definition, as well as data on organizations in Poland. The social activity of Poles is also discussed. The fifth part describes the research perspective. It presents the purpose of the work and basic research problems. The methodological assumptions of the work are described and the sources used in the study are characterized. The last, sixth part of the work is dedicated to explaining how selected organizations raise money. Two foundations are analyzed: the Copernicus Center and the Great Orchestra of Christmas Charity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies