Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Rola i znaczenie relacji interpersonalnych między nauczycielem i uczniem w procesie edukacji polonistycznej na poziomie szkoły podstawowej"

Tytuł:
"Rola i znaczenie relacji interpersonalnych między nauczycielem i uczniem w procesie edukacji polonistycznej na poziomie szkoły podstawowej"
The role and the meaning of interpersonal relations between a teacher and a student in the process of Polish language lessons on a level of primary school.
Autorzy:
Kuleszka, Katarzyna
Słowa kluczowe:
communication, student, Teacher, interpersonal relations, Polish language
komunikacja, uczeń, nauczyciel, relacje interpersonalne, język polski
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In my thesis, I wrote about the role and the meaning of interpersonal relations between a teacher and a student in the process of Polish language lessons on a level of primary school.The first chapter gives the definition of interpersonal relations and the description of the process, skills and elements of interpersonal communication.The second chapter analyzes the concept of the teacher and the student in many respects. I also mention the description of the students’ attitude towards teachers and schooling.In the third part, I described interpersonal relations during the specific Polish lessons.The last chapter concerns the methodology work plan. It includes the subject and the aim of the research and mentions the methods of the research. All of the results of the research, those conducted with the students and with the teachers, are presented in graphs. What I did next was a short summary.

W swojej pracy licencjackiej pisałam o roli i znaczeniu relacji interpersonalnych między nauczycielem a uczniem w procesie edukacji polonistycznej na poziomie szkoły podstawowej.W pierwszej rozdziale podałam definicję relacji interpersonalnych, a także opisałam proces, umiejętności i elementy komunikowania się interpersonalnego.Drugi rozdział dotyczył pojęcia nauczyciela i ucznia pod kątem różnych aspektów. Zajęłam się również opisaniem stosunku uczniów do nauczycieli i do nauki szkolnej.W trzeciej części opisałam relacje interpersonalne na konkretnych lekcjach języka polskiego.Ostatni rozdział dotyczył metodyki pracy. Zawarłam w nim przedmiot i cel badań, metody badań i opis środowiska badawczego. Wszystkie badania przeprowadzone zarówno z uczniami, jak i nauczycielami, wykazałam na wykresach, a następnie dokonałam krótkiego podsumowania.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies