Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mass Media Influence on the Confidence in Physicians and Healthcare Workers

Tytuł:
Mass Media Influence on the Confidence in Physicians and Healthcare Workers
Wpływ mediów na zaufanie do lekarzy i służby zdrowia
Autorzy:
Chmura, Aleksandra
Słowa kluczowe:
zaufanie społeczne, oddziaływanie mediów, opinia publiczna, lekarze, służba zdrowia
public trust, media influence, public opinion, physicians, healthcare workers
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper examines the issue of media influence on human behavior. The extent and ways in which mass media influence trust in doctors and healthcare workers are discussed. In the era of globalization there are changes in the order of human relations, which are caused by dynamic technological progress. The media play a large role in the organization of modern human life and may determine some of its aspects. In my work I prove a number of possible connections between media messages and public moods and behavior of individuals. The conclusions will allow for a deeper understanding of the processes occurring in social communication. Moreover, they will enable better understanding and more effective prediction of the activities of media and non-media actors involved in broadcasting messages.

Niniejsza praca poświęcona jest analizie zagadnienia wpływu mediów na ludzkie zachowania. Omawiany jest zakres i sposoby oddziaływania środków masowego przekazu na zaufanie do lekarzy i służby zdrowia. W erze globalizacji następują zmiany w porządku relacji międzyludzkich, których przyczyną jest dynamiczny postęp technologiczny. Media odgrywają dużą rolę w organizacji życia współczesnego człowieka i mogą determinować niektóre jego aspekty. W mojej pracy udowadniam szereg możliwych połączeń między przekazem medialnym a nastrojami opinii publicznej oraz zachowaniem jednostek. Wnioski pozwolą na głębsze zrozumienie zachodzących w komunikacji społecznej procesów. Ponadto umożliwią lepsze zrozumienie i skuteczniejsze przewidywanie działalności podmiotów medialnych i niemedialnych zaangażowanych w nadawanie przekazów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies