Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The relationship between art and education and the development of a young person in the context of socio-cultural education (from infancy to the early school period)

Tytuł:
The relationship between art and education and the development of a young person in the context of socio-cultural education (from infancy to the early school period)
Związek sztuki z wychowaniem i rozwojem młodego człowieka w kontekście animacji społeczno-kulturowej (od okresu niemowlęcego do okresu wczesnoszkolnego)
Autorzy:
Byczek, Anita
Słowa kluczowe:
Rozwój człowieka, wychowanie, sztuka, dziecko, animacja społeczno-kulturowa, literatura, teatr, muzyka, film, arteterapia.
Human development, education, art, child, socio-cultural animation, literature, theatre, music, movie, art therapy.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This work deals with the relationship between selected fields of art and the upbringing and development of a young person. We find here three chapters: Chapter 1: Defining the concepts used in the work, Chapter 2: Thesis metodology and Chapter 3: The influence of selected fields of art on education. We will find here not only definitions of selected concepts, such as upbringing, art, human development and socio-cultural animation, but also the influence of individual fields of art on education. The work also presents the metodology. Moreover, the phases of human development, from infancy to early school years have been described in this paper. At the end, you can find the interpretation of research results and final conclusions.

Niniejsza praca mówi o związku wybranych dziedzin sztuki z wychowaniem i rozwojem młodego człowieka. Znajdziemy tutaj trzy rozdziały: Rozdział 1: Definiowanie pojęć użytych w pracy, Rozdział 2: Metodologia pracy oraz Rozdział 3: Wpływ wybranych dziedzin sztuki na wychowanie. Odnajdziemy tu nie tylko definicje wybranych pojęć, takich jak wychowanie, sztuka, rozwój człowieka oraz animacja społeczno-kulturowa, lecz także opisano podstawowy wpływ poszczególnych dziedzin sztuki na wychowanie. W pracy przedstawiona została również metodologia. Ponadto, scharakteryzowano fazy rozwoju człowieka, od okresu niemowlęcego do wczesnoszkolnego. Pracę zamyka interpretacja wyników badań, wnioski końcowe oraz zakończenie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies