Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ Internetu na zachowania konsumentów w dobie pandemii COVID-19

Tytuł:
Wpływ Internetu na zachowania konsumentów w dobie pandemii COVID-19
The impact of the Internet on consumer behavior in the age of pandemic COVID-19
Autorzy:
Sołek, Anna
Słowa kluczowe:
CONSUMER – INSTITUTE OF ECONOMICS, FINANCE AND MANAGEMENT – INTERNET – PANDEMIC- TRADE
KONSUMENT – INSTYTUT EKONOMII, FINANSÓW I ZARZĄDZANIA – INTERNET – PANDEMIA– HANDEL
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca magisterska koncentruje się na wpływie Internetu na zachowania konsumentów w czasie pandemii COVID-19. W dzisiejszych czasach jest on źródłem z którego korzystają osoby w różnym wieku. Wykorzystują go między innymi do: zapewnienia sobie rozrywki, pozyskiwania wiedzy, zawierania nowych znajomości, dokonywania zakupów i szeregu innych czynności, które pozwalają zaspokoić część ludzkich potrzeb. Społeczeństwo korzysta z niego od 1991 roku, natomiast sklepy online rozpoczęły swoją działalność w sieci w 1995r. Wtedy dostrzegły potencjał jaki tkwi w nowej technologii. W czasie pandemii Internet nabrał jeszcze większego znaczenia. Konsumenci nie mając wyboru zaczęli robić zakupy w sieci a zamknięcie wielu branż w związku z pandemią spowodowało, że konsumenci przerodzili się całkowicie w e-konsumentów.

The work is focuses on the influence of the Internet on consumer purchasing decisions in the age of a pandemic COVID-19. Nowadays, it is a source used by people of all ages. They use it to, among other things, provide themselves with entertainment, acquire knowledge, make new acquaintances, make purchases and a number of other activities that allow them to satisfy some of their human needs. The public has been using the Internet since 1991, while online stores began their online operations in 1995. Then they saw the potential that lies in the new technology. During the pandemic, the Internet became even more important. Consumers, having no choice, started shopping online and the closure of many industries due to the pandemic resulted in consumers turning completely into e-consumers.In this work master, it was decided to investigate what impact the Internet has on consumer purchasing decisions in the age of the COVID-19 pandemic. The hypothesis is as follows: "The Internet has a significant impact on the life of the Polish consumer in the age of the COVID-19 pandemic".The research was conducted among 103 consumers who use the Internet for shopping. A survey questionnaire, created in Google form, then was made available on the Internet via the link. Questionnaire consisted of 20 questions and specifications. As a result of the conducted research, the assumed hypothesis was confirmed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies