Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Use of a chatbot in the service of a customer on the internet banking website

Tytuł:
Use of a chatbot in the service of a customer on the internet banking website
Wykorzystanie czatbotów w obsłudze klienta na przykładzie bankowości internetowej
Autorzy:
Kwaśnik, Ewelina
Słowa kluczowe:
bankowość internetowa - czatbot - obsługa klienta
Internet banking - chatbot - customer service
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem przyjętym w pracy jest ocena możliwości zastosowania czatbotów w bankowości internetowej z punktu widzenia potencjalnego klienta oraz zbadanie oddziaływania czatbotów na jakość obsługi konsumenta. Wyniki przeprowadzonego badania wykazały, iż czatbot jest przydatnym urządzeniem i wpływa na jakość obsługi klienta. Pełni funkcję informacyjną, ale również wykonuje polecenia zlecone przez użytkownika. Większość banków w swoich systemach internetowych wykorzystuje czatboty.

The objective adopted in this paper is to evaluate the applicability of chatbots in online banking from the potential customer's point of view and to study the impact of chatbots on consumer service quality. The results of the study showed that chatbot is a useful device and affects the quality of customer service. It performs an informational function, but also executes commands ordered by the user. Most banks use chatbots in their online systems.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies