Tytuł pozycji:
Odpowiedzialność Społeczna i Działania Proekologiczne w Biznesie
In recent years, there has been a noticeable increase in interest in the concept of Corporate Social Responsibility - CSR. This strategy, used by many companies, includes not only the economic aspect, but also social and environmental. Therefore, it combines both the interests of the organization and all stakeholders. CSR is a very universal concept and still not uniformly understood. This research presents a theoretical analysis of the above strategy and examines the impact that the application of CSR in the organization has on the purchasing decisions of consumers, one of the stakeholder groups.
Na przestrzeni ostatnich lat zauważalny jest wzrost zainteresowania koncepcją Społecznej Odpowiedzialności Organizacji - CSR. Strategia ta, stosowana przez wiele przedsiębiorstw, zawiera w sobie nie tylko aspekt ekonomiczny ale także społeczny i ekologiczny. Łączy więc w sobie zarówno interesy organizacji jak i wszystkich interesariuszy. CSR jest koncepcją bardzo uniwersalną i nadal niejednorodnie rozumianą. W pracy przedstawiono teoretyczną analizę powyższej strategii oraz zbadano wpływ, jaki ma zastosowanie CSR w organizacji na decyzje zakupowe konsumentów, czyli jedną z grup interesariuszy.