Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O podstawach programowych z chemii – polemicznie

Tytuł:
O podstawach programowych z chemii – polemicznie
On the core curriculum for chemistry – polemically
Autorzy:
Kolasa, Anna
Kluz, Zofia
Poźniczek, Michał
Nowakowski, Janusz
Wasielewska, Ewa
Stasicka, Zofia
Data publikacji:
2013
Język:
polski
Prawa:
Dozwolony użytek utworów chronionych
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/2769  Link otwiera się w nowym oknie
http://pau.krakow.pl/podreczniki/tom_xi/tXI.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
In 2009, the Ministry of Education introduced new core curricula for preschool education and for general education in different types of schools. The article includes an assessment of new curricula for chemistry after three years of their application to the schooling system in the III and IV stages of education. The evaluation covers both the appropriateness and the aim of changes in curricula, and it also provides specific solutions for various chemistry subdisciplines, such as organic chemistry, physical chemistry, theoretical chemistry and biochemistry. Most attention was given to the level and to the content in teaching chemistry at each stage. Insufficient linkage between chemistry curriculum and other curricula for science, especially for biology and physics, was also analyzed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies