Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Are single-sex schools more effective than the coed ones? : the effect of single-sex schooling on achievement among female adolescents in Catholic schools

Tytuł:
Are single-sex schools more effective than the coed ones? : the effect of single-sex schooling on achievement among female adolescents in Catholic schools
Autorzy:
Koniewski, Maciej
Hawrot, Anna
Data publikacji:
2022
Słowa kluczowe:
same-sex education
female adolescents
religious education
academic achievement
junior high school students
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
02671522
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies