Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The role of Corporate Social Responsibility in building the image of a company

Tytuł:
The role of Corporate Social Responsibility in building the image of a company
Rola społecznej odpowiedzialności biznesu w budowaniu wizerunku firmy
Autorzy:
Idzik, Magdalena
Słowa kluczowe:
Corporate Social Responsibility, CSR, Corporate image, Ethics
Społeczna odpowiedzialność biznesu, CSR, Wizerunek firmy, Etyka
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main purpose of this study is to investigate the role of Corporate Social Responsibility in building the image of companies. Starting with theoretical part of this study the author has profoundly analysed various definitions of Corporate Social Responsibility as well as its evolution over the years. In the next part, CRS’s main areas and the benefits of its use were elaborated. Then, the author presented arguments against the concept of Corporate Social Responsibility. In order to properly recognize the opinion of consumers on both the concept of CSR itself and its application by enterprises, the author conducted an online survey. One hundred people in different age ranges were subjected to the study. The methodological part of the work describes the applied research methods, while the research part presents the results of the survey. The research confirmed the thesis assumed by the author that Corporate Social Responsibility plays an important role in creating a positive image of companies.

Zasadniczym celem niniejszej pracy jest zbadanie roli społecznej odpowiedzialności biznesu w budowaniu wizerunku firm stosujących ową koncepcję w swojej strategii biznesowej. W części teoretycznej pracy autorka dogłębnie przeanalizowała definicje społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej ewolucję na przestrzeni lat. Następnie rozpoznane zostały jej główne obszary oraz korzyści płynące z jej stosowania. Omówione zostały również argumenty przeciwko koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu. Aby w sposób odpowiedni zapoznać się ze zdaniem konsumentów na temat zarówno samej koncepcji CSR-u, jak i jej stosowania przez przedsiębiorstwa, autorka przeprowadziła ankietę internetową. Badaniom poddanych zostało sto osób w różnym przedziale wiekowym. Metodologiczna część pracy opisuje zastosowane metody badawcze, natomiast część badawcza prezentuje wyniki przeprowadzonej ankiety. Badania potwierdziły założoną przez autorkę tezę, iż społeczna odpowiedzialność biznesu odgrywa istotną rolę w kreowaniu pozytywnego wizerunku firm.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies