Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stosunek studentów polskich szkół filmowych do koncepcji zrównoważonego rozwoju w zarządzaniu procesem produkcji filmowej

Tytuł:
Stosunek studentów polskich szkół filmowych do koncepcji zrównoważonego rozwoju w zarządzaniu procesem produkcji filmowej
Students of Polish film schools approach towards the conception of sustainability in managing the process of movie production
Autorzy:
Chybowski, Radosław
Słowa kluczowe:
SUSTAINABILITY – POLISH FILM PRODUCTION – STUDENTS – CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ – POLSKA PRODUKCJA FILMOWA –STUDENCI – SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca stanowi analizę trendu zrównoważonego rozwoju w produkcji filmowej w odniesieniu do studentów polskich szkół filmowych. Przy pomocy badania ankietowego oraz analizy dostępnych publicznie w internecie materiałów promujących ten koncept autor dokonał oceny świadomości studentów kierunków organizacja produkcji filmowej, z których przynamniej połowa spotkała się z terminem zrównoważonej produkcji filmowej, jednak tylko około 20% spotkało się z nim na drodze edukacji. Widać jednak tendencję wzrostową, a studenci młodszych roczników wspominają o obecności tego konceptu na zajęciach częściej. Ponadto przy pomocy wywiadu pogłębionego z osobą zaangażowaną badacz dokonał studium przypadku inicjatywy AdGoesGreen, zajmującej się promocją ekologicznych praktyk w branży reklamowej, a materiały z wywiadu oraz wnioski z badania ankietowego pozwoliły na podjęcie polemiki z zebranym materiałem badawczym i zaproponowanie rozwiązań dla problemu niskiej świadomości ekologicznej polskiej branży filmowej.

The paper analyses trend of sustainable development in film production in relation to students of Polish film schools. Using a survey and an analysis of materials promoting this concept publicly available on the Internet, the author assessed the awareness of film production students, of whom at least half encountered the term sustainable film production, but only about 20% encountered it through education. However, a growing tendency can be seen, and students of younger years mention the presence of this concept during classes more often. In addition, with the help of an in-depth interview with inside person, the researcher conducted a case study of the AdGoesGreen organization, dealing with the promotion of ecological practices in the advertising industry. Materials from the interview and conclusions from the survey made it possible to start discussion with the collected research material and propose solutions to the problem of low ecological awareness in Polish film industry.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies