Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ROLA AMBIENT MARKETINGU W ZARZĄDZANIU MARKĄ

The subject of this work was ambient marketing and the role it plays in brand management. In the work, I showed many concepts related to ambient marketing, its varieties and brand management. I have analyzed the ambient market reports and selected ambient marketing campaigns. The perception of ambient advertisements in their recipients was also examined using a questionnaire. The analysis showed that there is still a lot to explore within ambient marketing, due to the lack of uniform systems for measuring the effectiveness of these activities. The study led to the conclusion that in the era of constantly increasing number of advertisements, the role of ambient marketing in the process of communication with the recipient is also increasing. Non-standard promotional activities attract more attention of the recipient and make the consumer remember a given brand better. Ambients often interact with the recipient, which favors building a bond between the brand and the consumer, which in turn affects brand management.

Przedmiotem niniejszej pracy był ambient marketing i rola jaką odgrywa w zarządzaniu marką. W pracy ukazałam wiele pojęć związanych z ambient marketingiem, jego odmianami oraz z zarządzaniem marką. Przeprowadziłam analizę raportów rynku ambientu oraz wybranych kampanii ambient marketingowych. Zbadana została również percepcja reklam ambientowych u ich odbiorców za pomocą kwestionariusza ankietowego. Analiza wykazała, że w obrębie ambient marketingu jest jeszcze dużo do zbadania, ze względu na brak jednolitych systemów mierzenia efektywności tych działań. Badanie doprowadziło do wniosku, że w dobie zwiększającej się stale ilości reklam, zwiększa się również rola ambient marketingu w procesie komunikacji z odbiorcą. Niestandardowe działania promocyjne przyciągają większą uwagę odbiorcy, i sprawiają, że konsument lepiej zapamiętuje daną markę. Ambienty często wchodzą w interakcję z odbiorcą, co sprzyja budowaniu więzi między marką a konsumentem, co w konsekwencji wpływa na zarządzanie marką.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies