Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Brand image management on social medias based on Nikes example.

Tytuł:
Brand image management on social medias based on Nikes example.
Zarządzenie rozwojem wizerunku marki w mediach społecznościowych na przykładzie firmy Nike
Autorzy:
Gumienna, Ewelina
Słowa kluczowe:
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE - NIKE - STRATEGIA - WIZERUNEK - ZARZĄDZANIE
IMAGE - MANAGEMENT - NIKE - SOCIAL MEDIA - STRATEGY
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of this thesis is a presentation of techniques of managing the brand image on social media on the example of Nike. The aim behind this was to show Nike as a global giant, a pioneer in its field. In addition, its profile on Instagram is one of the biggest in the platform. Nike is a well-established brand, with a large and loyal fan base, ready to purchase its products sight unseen, knowing the quality associated with the brand and previous products. On the official profile Nike has gathered over 156 million followers, which makes it be in the forefront of the platform. It’s worth mentioning about its many successful advertising campaigns and the trademark phrase „Just do it”, the iconic slogan giving motivation to action. In addition there are many sports stars and celebrities promoting its products and, at the same time, a healthy lifestyle, which is necessary, especially nowadays. Good sportsmanship and a healthy lifestyle is something worth taking care from an early age, which definitely can bear fruits in the future with not only potential sports stars but primarily with a healthy society.

Przedmiotem niniejszej pracy jest przedstawienie sposobu zarządzania wizerunkiem marki w mediach społecznościowych na przykładzie marki Nike. Celem pracy jest ukazanie oraz analiza wizerunku marki Nike w mediach społecznościowych. Dodatkowo profil marki na Instagramie jest jednym z największych kont na tej platformie. Nike jest marką samą w sobie, ma rzeszę wiernych fanów, którzy w ciemno sięgają po kolejne produkty bez zastanowienia, znając jakość tej marki i ich wcześniejsze produkty. Na swoim oficjalnym profilu na Instagramie zgromadziło ponad 156 milionów obserwatorów, co pozwala temu profilowi znaleźć się w czołówce profili na tej platformie. Należy również wspomnieć o wielu udanych kampaniach reklamowych, czy o flagowym sloganie Just do it, który stał się już kultowym hasłem motywującym do działań. Również całe grono gwiazd sportu i sympatyków tej marki promuje produkty Nike oraz jednocześnie zdrowy styl życia, który jest nam niezbędny, zwłaszcza w dzisiejszych czasach. Należy bowiem rozwijać ducha sportowej walki i dbania o siebie już od najmłodszych lat, co z całą pewnością zaowocuje w przyszłości, nie tylko potencjalnymi nowymi gwiazdami sportu, ale przede wszystkim zdrowym społeczeństwem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies