Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The use of influencer marketing in creating relationships with customers of the Y generation

Tytuł:
The use of influencer marketing in creating relationships with customers of the Y generation
Wykorzystanie influencer marketingu w kreowaniu relacji z klientami pokolenia Y
Autorzy:
Czubak, Ewelina
Słowa kluczowe:
RELATIONSHIP BUILDING - INFLUENCER - INFLUENCER MARKETING - MILLENNIALS - GENERATION Y
BUDOWANIE RELACJI – INFLUENCER – INFLUENCER MARKETING – MILENIALSI – POKOLENIE Y
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Budowanie relacji z klientem to kluczowy element strategii komunikacyjnej. Firmy cenią informacje o klientach i coraz częściej decydują się zaprosić ich do świata swojej marki, by zbudować trwałe relacje. Firmy za pomocą narzędzi online zbierają dane o klientach i analizują ich zmieniające się potrzeby, oczekiwania, a także pomysły, które stanowią ważny element rozwoju firmy.Do zrozumienia wpływu influencerów na budowanie relacji marki z klientami pokolenia Y należy zastanowić się czym są owe relacje. Analizując problematykę relacji przyjmujemy, że jednym z jej najistotniejszych obszarów jest utożsamianie się klienta z marką, satysfakcja związana z pozytywnymi doświadczeniami z marką, a co za tym idzie zaufanie do niej. Marka musi być atrakcyjna nie tylko pod względem ceny i jakości jej produktów czy usług, ale również na poziomie doświadczeń i odczuć. Pokolenie Y szuka wrażeń, jest wybredne i kapryśne, co może być wyzwaniem dla firm chcących sprostać jego oczekiwaniom. Celem pracy jest analiza wykorzystania influencer marketingu w kreowaniu relacji z klientami pokolenia Y. Przeprowadzone badania ankietowe miały na celu ukazać odbiór działań influencerów przez milenialsów. Skupiono się głównie na wykorzystaniu przez marki Instagrama. W badaniach wzięte pod uwagę zostały także inne media społecznościowe, by mieć szerszy pogląd na doświadczenia odbiorców z influencerami.

Building a relationship with the client is significant part of communication strategy. Using online tools, companies collect data about customers and analyze their changing needs, expectations, and ideas, which are an important element of the company's development.To understand the influence of influencers on building brand relationships with Generation Y, it is necessary to consider what these relationships are. While analyzing the issue of relations, we assume that one of its most important areas is the client's identification with the brand, satisfaction with positive experiences with the brand, and thus trust. A brand has to be attractive not only in terms of the price and quality of its products or services, but also in terms of experiences and feelings. Generation Y is looking for sensations, is picky and capricious, which can be a challenge for companies that want to meet their expectations.The aim of the study is to analyze the use of influencer marketing in creating relationships with clients of the Y generation. The survey was conducted to show the perception of influencer activities by millennials. The focus was mainly on the use of Instagram by brands. The research also took into account other social media in order to have a broader view of the recipients' experiences with influencers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies