Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Programy lojalnościowe jako narzędzia marketingu na przykładzie wybranych przedsiębiorstw.

Tytuł:
Programy lojalnościowe jako narzędzia marketingu na przykładzie wybranych przedsiębiorstw.
Loyalty programs as marketing tools on the eaxmple of selected companies.
Autorzy:
Seweryn, Anna
Słowa kluczowe:
client, company, loyalty, marketing, tools
firma, klient, lojalność, marketing, narzędzia
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this study is to evaluate the effectiveness of loyalty programs of the following companies Rossmann, H&M and gas station PKN Orlen. The basic question that guides the considerations undertaken in this study is - Are loyalty programs an effective marketing tool? The paper characterizes loyalty programs as well as the resulting benefits reaped by customers.

Celem niniejszej pracy jest ocena skuteczności programów lojalnościowych następujących firm Rossmann, H&M i stacji benzynowej PKN Orlen. Podstawowym pytaniem jakie przyświeca podjętym w niniejszej pracy rozważaniom jest – Czy programy lojalnościowe są skutecznym narzędziem marketingowym ? Praca charakteryzuje programy lojalnościowe, jak również wynikające z nich korzyści czerpane przez klientów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies