Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ reklamy telewizyjnej i internetowej na zakup odzieży

Tytuł:
Wpływ reklamy telewizyjnej i internetowej na zakup odzieży
The impact of television and internet advertising on the purchase of clothing
Autorzy:
Gęsiorski, Daniel
Słowa kluczowe:
advertisement - TV advertisement - internet advertising - purchase of clothes - consumer decisions
reklama - reklama telewizyjna - reklama internetowa - zakup odzieży - decyzje konsumenckie
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of the work was the phenomenon of advertising. The main research problem of the work concerned the influence of TV and Internet advertising on the purchase of clothing. The aim of the study was to obtain information on the expectations and preferences of customers who buy sportswear at selected discount stores. In order to conduct the research, the survey technique was used. The research tool used was an electronic questionnaire. The investigated research sample was 50 people. The research shows that 72% have ever purchased a clothing product under the influence of advertising. On the other hand, 82% of respondents have purchased clothes under the influence of advertising. The main conclusion from the research is that TV and Internet advertising affects the purchase of clothing by consumers. Most of the respondents buy products after having seen an advertisement. The respondents most often buy clothing products under the influence of advertisements. Most respondents are aware of their purchasing decisions. They also value well-known brands and are loyal to them. The work was written on the basis of numerous publications, websites and own research.

Tematyką poruszoną w pracy było zjawisko reklamy. Główny problem badawczy pracy dotyczył wpływu reklamy telewizyjnej i internetowej na zakup odzieży. Celem pracy było uzyskanie informacji o oczekiwaniach i preferencjach klientów, którzy kupują odzież sportową w wybranych dyskontach. W celu przeprowadzenia badań zastosowano technikę ankiety. Wykorzystanym narzędziem badawczym był kwestionariusz ankietowy w formie elektronicznej. Badana próba badawcza wynosiła 50 osób. Z przeprowadzonych badań wynika, że 72% dokonała kiedykolwiek zakupu produktu odzieżowego pod wpływem reklamy. Z kolei 82 % ankietowanym zdarzyło się pod wpływem reklamy dokonać zakupu odzieży. Głównym wnioskiem z przeprowadzonych badań jest to, że reklama telewizyjna oraz internetowa wpływa na zakup odzieży przez konsumentów. W większości badane osoby dokonują zakupów produktów po obejrzeniu wcześniej reklamy. Ankietowani najczęściej pod wpływem reklam kupują produkty odzieżowe. Respondenci są w większości świadomi swoich decyzji zakupowych. Cenią również znane marki i są im lojalni. Praca napisana została w oparciu o liczne publikacje, strony internetowe oraz badania własne.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies