Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie zdalne zespołem w sytuacji kryzysowej

The COVID-19 pandemic has created many new challenges in both the health and work zones. Existing businesses with established mechanisms, employees with established routines, working, effective solutions. All this was put to the test when the pandemic crisis situation came. New solutions had to be quickly created to ensure continuity of the company and its employees. There were new challenges, but also new tools to help control the chaos. This thesis describes crisis situations, the needs of the organization, the role of management in crisis, and presents the theory of chaos in management. In addition, the characteristics of remote team management using modern technology are explained. The advantages and disadvantages of the remote way of managing the company and employees are described, as well as ways to take care of the needs of employees in an emergency situation. The research method in this thesis is a survey in which the questions asked were designed to answer questions such as how employers prepared for the crisis, how the transition from stationary to remote mode of work affected employees, how work mode preferences changed, and how stress levels and productivity changed due to the crisis situation.

Pandemia COVID-19 stworzyła wiele nowych wyzwań zarówno w strefie zdrowotnej jak i zawodowej. Istniejące przedsiębiorstwa z wypracowanymi mechanizmami, pracownicy z ustalonymi rutynami, działające, skuteczne rozwiązania. Wszystko to zostało poddane próbie gdy nastała sytuacja kryzysowa w związku z pandemią. Trzeba było szybko stworzyć nowe rozwiązania, które miałyby zapewnić ciągłość działania firmy i jej pracowników. Pojawiły się nowe wyzwanie ale i nowe narzędzia, które miały pomóc zapanować nad powstałym chaosem. W tej pracy opisane zostały sytuacje kryzysowe, potrzeby organizacji, rola zarządzania w kryzysie oraz przedstawiono teorię chaosu w zarządzaniu. Ponadto wyjaśniono charakterystykę zdalnego zarządzania zespołem z wykorzystaniem współczesnych technologii. Opisane zostały zalety i wady zdalnego sposobu zarządzania firmą i pracownikami, a także sposoby na zadbanie o potrzeby pracowników w nadzwyczajnej sytuacji. Metoda badawcza w tej pracy to ankieta, w której zadane pytania miały na celu uzyskanie odpowiedzi na pytanie między innymi o to jak pracodawcy przygotowali się do kryzysu, w jaki sposób przejście z stacjonarnego na zdalny tryb pracy wpłynęło na pracowników, jak zmieniły się preferencje trybu pracy oraz jak zmienił się poziom stresu i produktywność w związku z sytuacją kryzysową.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies