Tytuł pozycji:
Strategic Options In Online Retailing: Impact of Micro Profiling Based On Consumer Behaviour in CRM
- Tytuł:
-
Strategic Options In Online Retailing: Impact of Micro Profiling Based On Consumer Behaviour in CRM
Opcje strategiczne w handlu internetowym: wpływ mikroprofilowania opartego na zachowaniu klientów w CRM
- Autorzy:
-
Rahman, Mizanur
- Słowa kluczowe:
-
Sprzedaż zorganizowana, Sprzedaż detaliczna online, Zachowanie klienta, profilowanie klienta, opcje strategiczne, zarządzanie relacjami z klientem
Organized retailing, online retailing, consumer behavior, consumer profiling, strategic options, customer relationship management.
- Język:
-
angielski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Online retailing is the trend for selling products to the target customers. Online retailing businesses face much more competition compared to physical stores. The internet usage pattern with regard to social media had become important for online retailers. The strategies are formulated by online retailing organizations by considering the micro profile of target customers. In this regard the social media usage pattern, preferring online shopping time and preferred mode of payment had been described in this study. The sample size of the study is 250 and structured questionnaire had been used for collecting primary data. Secondary data had been gathered from books, journals and electronic sources. The results from this study are useful for marketing practitioners in online retailing businesses. The strategic options for online retailing business and customer relationship management with regard to online retailing had been discussed in this research work.
Najnowszym trendem w sprzedaży produktów klientom docelowym jest handel online.Firmy zajmujące się sprzedażą detaliczną online mierzą się ze znacznie większą konkurencję niż sklepy stacjonarne.Wzorzec korzystania z Internetu w odniesieniu do mediów społecznościowych stał się ważny dla sprzedawcy internetowego. Strategie formułowane są przez organizacje handlu internetowego z uwzględnieniem mikro profilu klientów docelowych.W niniejszym badaniu opisano preferowany czas zakupów online oraz preferowany sposób płatności w oparciu o wzorzec korzystania z mediów społecznościowychWielkość próby w badaniu wynosi 250. Do zebrania danych pierwotnych zastosowano ustrukturyzowany kwestionariusz. Dane wtórne zostały zebrane z książek, czasopism i źródeł elektronicznych. Wyniki tego badania są przydatne dla praktyków marketingu w firmach zajmujących się sprzedażą internetową.Niniejsza praca badawcza omawia opcje strategiczne dla działania sklepów internetowych oraz warianty zarządzania relacjami z klientem w odniesieniu do sprzedaży internetowej.