Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie reklamowe w mobilnej aplikacji internetowej Tik-Tok

Tytuł:
Strategie reklamowe w mobilnej aplikacji internetowej Tik-Tok
Advertising strategies in the mobile web application Tik-Tok
Autorzy:
Mikulec, Dawid
Słowa kluczowe:
Advertising in mobile applications
Reklama w aplikacjach mobilnych
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of my study will be the advertising strategies present in the Tik-Tok app. In my opinion many specific features of Internet marketing used in the application can be distinguished. My work will aim to point out this distinctiveness and to define it. The research material will be audiovisual advertising materials made available in the application. I chose them because of their specific duration, variety of strategies, and unusual topic.The research material will be analyzed, which will indicate, among other things, the visual, audio narrative features typical for the clips posted in the application. In my opinion, it is these features that make the success of the application and, as a result, determine the distinctiveness of Tik-Tok advertising strategies. At the same time, they indicate the correctness, raised by the researchers, of adapting by authors advertising messages to the model typical for particular communicators or social media applications.

Przedmiotem mojego badania będą strategie reklamowe obecne w aplikacji Tik-Tok. Moim zdaniem można wyróżnić szereg specyficznych cech zastosowanego w aplikacji marketingu internetowego. Celem mojej pracy będzie wskazanie na tę odrębność i jej zdefiniowanie. Materiał badawczy będą stanowić udostępnione w aplikacji reklamowe materiały audiowizualne. Wybrałem je ze względu na specyficzny czas trwania, różnorodność strategii oraz niecodzienny temat.Materiał badawczy zostanie poddany analizie, który wskaże m. in. na cechy wizualne, dźwiękowe, narracyjne typowe dla zamieszczanych w aplikacji klipów. To te cechy stanowią moim zdaniem o sukcesie jaki odniosła aplikacja i w efekcie decydują o odrębności strategii reklamowych Tik-Toka. Wskazują jednocześnie na podnoszoną przez badaczy prawidłowość dostosowywania przez autorów przekazów reklamowych do modelu typowego dla poszczególnych komunikatorów lub aplikacji mediów społecznościowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies