Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zastosowanie instrumentów controllingowych w realizacji strategii marketingowej na przykładzie branży odzieżowej

Tytuł:
Zastosowanie instrumentów controllingowych w realizacji strategii marketingowej na przykładzie branży odzieżowej
Application of controlling instruments in implementation of a marketing strategy on the example of the clothing industry
Autorzy:
Mazur, Mariana
Słowa kluczowe:
instrumenty controllingu – strategia marketingowa – branża odzieżowa
controlling instruments – marketing strategy – clothing industry
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this thesis was to analyze and evaluate the application of controlling instruments in implementation of a marketing strategy on the example of the clothing industry. This thesis consists of four chapters. First chapter presents the place of controlling in shaping the organization's strategy. Second chapter describes the importance of marketing strategy in business activities. Third chapter presents the use of controlling instruments in shaping a marketing strategy in the clothing industry. Fourth chapter presents diagnosis and evaluation of the use of controlling in marketing management in Tommy Hilfiger. The research was conducted using the monographic method, the diagnostic survey method, the method of literature analysis and criticism and the observational method. A survey technique such as an interview technique and a content analysis technique were also used. The hypothesis of the study was the assumption that the use of controlling instruments helps companies to assess the effectiveness and efficiency of their marketing activities. The thesis was based on the literature of the subject, both polish and foreign, articles, scientific publications, Internet sources and websites. As a result of the research, it was concluded that the main hypothesis of the study was confirmed and the purpose of the thesis was achieved.

Celem danej pracy było przeprowadzenie analizy oraz oceny zastosowania instrumentów controllingowych w realizacji strategii marketingowej na przykładzie branży odzieżowej. Niniejsza praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy rozdział prezentuje miejsce controllingu w kształtowaniu strategii organizacji. Rozdział drugi opisuje znaczenie strategii marketingowej w działalności gospodarczej. Rozdział trzeci przedstawia wykorzystanie instrumentów controllingowych w kształtowaniu strategii marketingowej w branży odzieżowej. Rozdział czwarty jest diagnozą i oceną wykorzystania controllingu w zarządzaniu marketingiem na przykładzie firmy Tommy Hilfiger. Badania zostały przeprowadzone z wykorzystaniem metody monograficznej, metody sondażu diagnostycznego, metody analizy i krytyki piśmiennictwa oraz metody obserwacyjnej. Została również użyta technika ankietowania, technika wywiadu oraz technika analizy treści. Tezą główną było przypuszczenie, iż wykorzystanie instrumentów controllingowych pomaga firmom ocenić skuteczność i efektywność ich działalności marketingowej. Praca powstała w oparciu o literaturę przedmiotu, zarówno polską, jak i też obcojęzyczną, artykuły, publikację naukowe, źródła internetowe oraz strony internetowe. W wyniku przeprowadzonych badań wywnioskowano, iż teza główna została potwierdzona i cel danej pracy został osiągnięty.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies