Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Advertising of alcohol in selected examples

Tytuł:
Advertising of alcohol in selected examples
Reklama alkoholu (wódki) na wybranych przykładach
Autorzy:
Wochnik, Adrianna
Słowa kluczowe:
advertising, alcohol advertising, spirits, vodka
reklama, reklama alkoholu, alkohole wysokoprocentowe, wódka
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Advertising of alcohol in selected examples. The subject of the work is the analysis of alcohol (vodka), the way advertisements and audiences are perceived. The aim of the study was to answer the questions: how are spirits advertised? What are the advertisements and what are the differences? The collected material concerns such advertisements as J.A.Baczewski, Smirnoff and Żubrówka. The study reviews issues related to advertising alcohol in the context of legal regulations and cultural norms also.

Przedmiotem badań w pracy jest analiza reklam alkoholu (wódki) i sposób w jaki te reklamy są tworzone. Celem pracy jest odpowiedź na pytania: w jaki sposób są reklamowane alkohole wysokoprocentowe? Czym charakteryzują się reklamy poszczególnych marek? Jakie są między nimi podobieństwa, a jakie różnice? Zebrany materiał dotyczy takich reklam jak J.A.Baczewski, Smirnoff oraz Żubrówka. W pracy dokonano także przeglądu zagadnień dotyczących reklamowania alkoholu, w kontekście uregulowań prawnych oraz norm kulturowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies