Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Audit of WIG30 companies in terms of external employer branding

Tytuł:
Audit of WIG30 companies in terms of external employer branding
Audyt spółek WIG30 pod kątem employer brandingu zewnętrznego.
Autorzy:
Ozga, Michał
Słowa kluczowe:
audit, control, employer branding, image creation
audyt, employer branding, kontrola, kreowanie marki pracodawcy, kreowanie wizerunku
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The work concerns the issues of employer branding, which is used in organizations as creating the employer's brand. These activities are intended to build a positive image of them. Theoretical issues supported by the example of three companies were presented - Alior Bank S.A., KGHM Polska Miedź S.A. and PKN Orlen S.A. Specific cases and their actions are described. Moreover, the activities were summarized and compared in the table. The theoretical part concerned employer branding and the need to control them as audit activities. The subject of the work was the effectiveness of activities carried out in these organizations. On the basis of the established research methodology, the work hypothesis was verified. The work hyphotesis was the statement that the condition for the company's presence in the awareness of employees and the society are integrated branding activities.

Praca dotyczy zagadnień employer brandingu, który wykorzystywany jest w organizacjach jako kreowanie marki pracodawcy. Działania te służyć mają budowaniu ich pozytywnego wizerunku. Przedstawione zostały zagadnienia teoretyczne poparte przykładem trzech spółek – Alior Bank S.A., KGHM Polska Miedź S.A. oraz PKN Orlen S.A. Opisane zostały konkretne przypadki i ich działania. Ponadto dokonano zestawienia działań i porównania ich w tabeli. Część teoretyczna dotyczyła employer brandingu oraz konieczności jego kontrolowania w formie działań audytowych. Przedmiotem pracy była efektywność prowadzonych w tych organizacjach działań. Na podstawie ustalonej metodologii badawczej dokonano weryfikacji hipotezy pracy, którą było stwierdzenie, że warunkiem zaistnienia firmy w świadomości pracowników i społeczeństwa są zintegrowane działania w kierunku brandingu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies