Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Applications of content marketing as a lead generation method in the context of a SaaS model on a B2B market

Tytuł:
Applications of content marketing as a lead generation method in the context of a SaaS model on a B2B market
Zastosowania marketingu treści jako metody pozyskiwania leadów w kontekście modelu SaaS na rynku B2B
Autorzy:
Dora, Zuzanna
Słowa kluczowe:
B2B – marketing treści – pozyskiwanie leadów – SaaS – sprzedaż zdalna
B2B – content marketing – inside sales – lead management – SaaS
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main goal of this research is to describe and discuss the use of content marketing as a lead generation method in a SaaS company on B2B market. Content marketing gains popularity as a sales tool, letting accomplish various business goals while keeping a customer-centric approach. Links between lead generation, content marketing and customer journey were discussed, accompanied by possible applications and explanations of impact they have on organization results. The research was designed as a case study which allows a deeper understanding of lead generation process in given organization and the influence of content marketing activities, together with its effectiveness. Together with the conclusions, the author presented further recommendations.

Celem pracy jest charakterystyka i dyskusja zastosowania marketingu treści jako metody pozyskiwania leadów w kontekście modelu SaaS na rynku B2B. Marketing treści, coraz częściej stosowany jako narzędzie sprzedaży, pozwala na realizację rozmaitych celów biznesowych firmy w duchu podejścia pro-klienckiego. Przedyskutowano powiązania między pozyskiwaniem leadów, marketingiem treści i koncepcją podróży nabywcy, prezentując możliwe zastosowania i ich wpływ na wyniki biznesowe organizacji. W ramach badań wykorzystano studium przypadku, pozwalające na dogłębne zrozumienie procesu pozyskiwania leadów w organizacji i roli działań z zakresu marketingu treści oraz określenie ich skuteczności. Wnioski z badań uzupełniono o rekomendacje.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies