Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Communication of fashion brands in social media

Tytuł:
Communication of fashion brands in social media
Komunikacja marek modowych w mediach społecznościowych
Autorzy:
Bondaryk, Emilia
Słowa kluczowe:
FASHION-SHOPPING-SOCIAL MEDIA
MODA- ZAKUPY- MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca magisterska skupia się zbadaniu prowadzonej komunikacji marketingowej w wykorzystaniu mediów społecznościowych przez marki modowe. Prowadzenie komunikacji marketingowej przy użyciu mediów społecznościowych w ciągu ostatnich lat stało się powszechnym zjawiskiem. Przedmiotem badań w pracy jest komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych na przykładzie marek branży modowej. Praca ma na celu sprawdzenie wpływu sposobu komunikacji wybranych marek modowych w mediach społecznościowych na decyzje zakupowe klientów. Pytania badawcze postawione w pracy odnoszą się do narzędzi jakie są stosowane w komunikacji marketingowej przez marki modowe w mediach społecznościowych, w jaki sposób te narzędzia są konfigurowane w procesie komunikacji marketingowej oraz jak odbiorcy komunikatu postrzegają działania marketingowe podejmowane przez marki modowe. W poszukiwaniu odpowiedzi na postawione przypuszczenia będą przeprowadzone badania w oparciu o kwestionariusz ankietowy oraz wywiad.

This thesis focuses on the correlation between marketing communications and media, in relation to fashion brands. The new age of media, and how it is used for marketing communications purposes, has become a global phenomenon. The main subject of this thesis is how media and marketing is successfully used by fashion brands, to gain and keep their customer base. The main goal is to assess how the use of media in marketing communications of specific brands, have an effect on their consumer's decisions. The research focuses on what specific tools are used by marketing teams of fashion brands, how these tools are incorporated into marketing communications, and how the marketing teams move forward based on how well the campaigns were perceived. Primary research will be collected through a survey questionnaire and an interview.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies